on Sunday, May 15, 2011 | 7 comments





Salam semua .... saya dah sampai Malaysia Alhamdulillah. Semuanya lancar dari check out Coconut Hostel belil tren tiket ke Fiumicino hingga ke atas flight hinggalah selamat sampai ke tanahair. Alhamdulillah.




Yang paling best atas flight ialah bila tak ada orang di sebelah seat saya. Terus jadi tak tentu arah ..... nak angkat kaki bersila atau bertimpuh sambil makan kat seat tu macam gadis melayu kan ... hahahaha


fuhhh nampaknya gambar plane dah kat Malaysia rasa nak bersorak riang
macam yang Italian buat bila landing kat Fiumicino


Berakhir sudah pengembaraan saya. Tapi tidak semestinya berakhir lagi cerita saya di sini. InsyaAllah saya akan menulis lagi tentang tips dan beberapa perkara atau gambar yang tertinggal dan tidak sempat dicerita atau di upload. Dah habis puas saya buat semua tu, baru saya akan berhenti menulis semua itu. Dan paling akhir mugkin saya akan insyaAllah buat giveway beberapa barang yang saya tanggung bawa balik dari sana.

Ok. Nanti saya tulis lagi ya .. insyaAllah. Terima Kasih semua atas sokongan dan doa sepanjang saya di sana.

Ciao !


7 comments:

Ayu said...

Welcome home...it's good to see you last nite. Rindu aku kat hang. Let's do this next year...(kalau both of us ter kahwin & dpt green lightt laa).. I vote Germany...

Anonymous said...

Welcome back home Kakak! Memang interesting Kakak tulih
perjalanan di negara barat sana :) Thanks for the
souvenir too! Hugs

a.n.i.Q.u.e said...

Ayu: Terima kasih menjadi pembaca setia dan pengkomen tegar kat blog ni. Sangat2 menghargainya. Germany sounds yummmeh ... hahahaha

Adikku: Thank you for being there for me .. always. Hugs too ....

SueRosly said...

Boleh tak enter frame, kalau ada back packing ke germany, akak nak ikut boleh... kekkekekkekke Tak pernah jejalan angkut beg sandang belakang macam tu... ;)

MamaDaniel said...

MamaDaniel cakap 'Welcome Home Kak Ann'

Ceritalah lagi.. saya suka baca.. :)

Anonymous said...

i love the story...great

ajisai said...

kak ann...best tol baca blog akak nie.. even tho tk kenal kan... berani betoii akak ek.. sowang2 lak to.. sye nk tya.. akak g bckpck nie saje jalan ke or bercuti nie? tp mmg berani betoii laa... tabik kt akak laa..:)

Post a Comment