on Tuesday, May 3, 2011 | 8 comments

ruang kitchen depan bilik

pandangan bilik dari kitchen


katil double decker !!!

boleh tidur dua katil
kaki kiri katil atas kaki kanan katil bawah

sure confuse nak tidur katil mana nihhhh .... hahahaha





Wahhh sangat berbeza dengan bilik di Napoli yang gloomy dan lain lain bilik sebelumnya ... !!! Alhamdulillah. Berkat doa semua yang tersayang dan kawan baik di sana .. I am doing fine here. Cant wait to explore more of this town and up date you guys !

Terus ter speaking ! Just for your info, saya memang niat nak tulis blog ni in Malay sebab saya tengok tak ramai orang bila blog travel mcm ni yang tulis dalam bahasa Malaysia, apa lagi bahasa Kedah haha. Kalau nak yang bahasa orang putih, memang berlambak kat internet. Saja saya cari kelainan untuk saya menilai perjalanan ini dalam kacamata seorang Melayu. Walaupun semua orang panggil saya Ann.

:-D

8 comments:

Hadie said...

macam katalog ikea aih...

Hadie said...

haih meluat la nak komen ada benda verification tu nak
kena taip balik dah la perkataan ntahapahapa dah la disleksik

a.n.i.Q.u.e said...

ohhh maaf ... ada teman disleksi ... i ll try to fix dat. tapi sat ni orang spam ! hahaha mcm la femes !

Hadie said...

awat boh gambaq kecik2 ni? bila klik ingat nak bg besaq tapi dok besaq tu jugak. kedekut aih..

haha semua komplen :P

Ayu said...

wehh...cantik bangat biliknya...give me idea to turn my boys room looking like this...cer hang amik plak gambag tidog cam hang kata tu

Anonymous said...

Best nya bilik .... Berapa harga nie kalau di compare
dengan bilik bilik lain sebelum nie.

Awat kalau tulih dlm bahasa inggeris salah ka?

Mak dok re confirm bag dengan saya hehehe :)

a.n.i.Q.u.e said...

Eh Cik Hadie nih .... hahaha ya la kalau nak letak gambar besar bila masa nak kluar jalan2 di kota Bologna ni .. besar dan berat tau ...

Ayu: ha ah Ayu aku bila tengok katil dua tingkat terus terlintas .. wahh ini bilik untuk DUA orang ,,, hahaha Kalau aku yang tidur sapa nak amik gambar pula weh... Hah buat mcm ni bilik ur boys .. cun !

Adikku: AWak tau sama harga dengan bilik di Napoli !!!! SEries !!!! Tapi best sungguh la hostel ni. Bilik air share pun tapi cantik besar bersih dan wangi ... suka laaa. Hahaha mak dok ketaq la tu takut beg tak lawa ... hahaha

Mohd Nizam said...

Aslkm. Saya mohon pandangan samada nak pergi Rome ke atau Venice?

Post a Comment