on Thursday, January 21, 2016 | 10 comments
Hahaha tajuk belagak nak mampoih.

Ya aku rasa memang ok la harga tiket ni dan berbaloi dgn apa yg kita dapat. Privasi tu yg utama, tambah pompuan ayu mcm aku dan Iman (hahaha) nak buka tudung ka apa ka ... senang. Alhamdulillah.


Laluan ke bilik kami. Kalau sapa yg rasa badan lebaq macam Kak Lebaq (dari Kg Tok aku (ya ada gelaran tu kat sorang adik beradik aku for obvious reason)) ... silalah jogging jogging kurangkan makan kepci (kfc) atau pizza dan masuk kelas Kevin Zahari. 

OK aku melawak. ok ja laluannya ... insyaAllah Kak Lebaq pun lepaih aihhhhh.

Dalam sejam lepas kami relax tu , "pramugara" pun ketuk pintu nak masuk siapkan katil.



Katil yg dah disiapkan oleh "pramugara".

Dia lapik dulu kerusi tu dgn tilam lipat dan dia hampaq kain atau spread the bed sheet pastu boh sarung bantal dan dapat satu selimut bersih yg dah dibungkus dalam plastik. Katil Alhamdulillah sangat selesa.

Kalau sapa dok bayang kata takut sejuk gedi (aku la tu) insyaAllah tak pa air cond kat atas tu hampa boleh tala kat orang katil atas hahahaahaha. Lagipun selimut yg dapat tu kualiti bagus dan tahan sejuk.


Air cond mcm naik bas ekspress tu.

Lampu juga boleh tutup dan ada satu lampu kecik kat sebelah katil yg boleh dikawal nak terang sikit ka atau nak romantik sikit


Selimut tu aku lipat pakai bagi tinggi sikit bantai nak sandaq.

Kamk lena tak sedaq habaq , baqhang. Aku jaga tgh malam pi tandas. Dok tahan dari tadi lagi sebab malas kalau tandas jenis tak dak paip ayaq nak basuh.

Bilik ayaq pun satu coach saja dan aku happy bila tengok ada paip ayaq rupanya. Yg aku ni bawa laaaa botol kosong ....


ok ja kannn. 


10 comments:

ZAINZAHA said...

Sapa tidoq ataih? Kak ann yang dulu lebaq tapi dah turun seberat seguni beraih atau adik kak ann dan beriman yang tak lebaq langsung tu?

ZAINZAHA said...

Sapa tidoq ataih? Kak ann yang dulu lebaq tapi dah turun seberat seguni beraih atau adik kak ann dan beriman yang tak lebaq langsung tu?

a.n.i.Q.u.e said...

Boss kena la tidoq bawah. hahahaha.

(aku takut reban sebenarnya)

Unknown said...

Ann punya pasai aku belajaq camno nak comment sini😜😜😜😜😜

Unknown said...

Yezaaaaa aku tau dah nak comment tang ni

Unknown said...

Abis la bloq ni kena kacau dgn aku ann oiiii

Unknown said...

Seronok la hampa dua2 jln cari mkn

a.n.i.Q.u.e said...

hahahaha wan !!! cutenya hang !!!

a.n.i.Q.u.e said...

Syabas betey !!!

a.n.i.Q.u.e said...

Sila silaaaa

Post a Comment