on Thursday, January 21, 2016 | 5 comments
Alhamdulillah akhirnya sampai juga ke destinasi.

Kami pilih utk berjalan kaki dari stesen sampai ke hostel. Mau dalam 1.5km juga laaaa. Tak sia sia la dok usung longboard naik bukit wpun berat bag mau ada 20 kali ganda beratskate.

Hostel di Bangkok memang cantik2 dan comel dan selalunya sangat ceria dan colorful. Tak percaya tengok ni


Pilih hostel ni sebab rating reviewnya sangat baik, cantik, dekat dgn Hua Lamphong dan sebab tilamnya tebal.

Bilik ini utk 4 orang tapi hanya kami saja dulu takat la ni. Ada locker dan satu rak tanpa pintu serta satu ruang bawah katil untuk letak beg.


Sebab itu jika sapa2 cadang nak tidur hostel, disarankan beli siap2 padlock kecik paling kurang tiga , untuk zip zip di backpack dan juga utk kunci locker.


Agak penat la juga lepas menapak tadi. Iman terketaq2 la berwifi sebab hidup dia terlalu sunyi dan sepi 20jam tanpa hubungan dgn dunia virtual.

Aku pilih hostel saja utk pengalaman buat Iman. Kat Bangkok ni dgn harga hostel dah boleh dapat juga hotel yg simple dan cantik. 

La aku dok lepak berehat dulu. Internet pun laju. Iman kata dia nak pi mandi (bilik air share mcm asrama). Aku kata "bawa phone sama" sbb aku tau dah bilik ayaq dia pun lawa baqhang.

Nanti insyaAllah aku cerita lagi bab hostel nih. 

Tataaaa

5 comments:

Unknown said...

Nama apa hostel ni tak habaq ponggg������

Unknown said...

Todiaaaa jln 1.2km
Kompem balik nanti kuruih la kwn ku ni nanti

Unknown said...

����������������������

Unknown said...

Jgn lupa esok hupdateee lagi

Unknown said...

Aku tunggguuuuu

Post a Comment